Üdvözöljük a DHK Hátralékkezelő és Pénzügyi Szolgáltató Zrt. oldalán!

Mit kaptam, mi a teendőm?

Mit kaptam, mi a teendőm?

Tájékoztatás engedményezésről

Az Önnel szerződéses jogviszonyban álló Szolgáltató (FŐTÁV Zrt.) nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van valamely számlájának kiegyenlítésével kapcsolatban, a követelést a Szolgáltató a DHK Zrt.-re engedményezte, azaz eladta neki. Ezért az engedményezést követően a számla ellenértékének jogosultja a DHK Zrt.

 

Felszólító levél

A DHK Zrt. minden esetben felszólító levélben értesíti az adósokat arról, hogy meg nem fizetett tartozása áll fenn a Társaság felé. A felszólító levelet minden esetben az adós a DHK Zrt.-nél rendelkezésre álló címére küldjük ki.

Teendő:

  • a tartozás megfizetése a levélben szereplő DHK Zrt. bankszámlára,
  • amennyiben korábban már rendezte tartozását, annak bizonylatát kérjük, juttassa el a DHK Zrt. részére,
  • amennyiben kérdése merül fel, további egyeztetés szükséges, kérjük, keresse a DHK Zrt.-t a honlapon feltüntetett elérhetőségek valamelyikén!

SMS

A DHK Zrt. valamennyi olyan elérhetőségen megkísérli felvenni a kapcsolatot az adósokkal, amely rendelkezésére áll. Amennyiben mobil telefonszám is rendelkezésre áll, a DHK Zrt. SMS-ben is jelzi az adós részére, hogy egyeztetni szükséges a tartozás rendezésével kapcsolatban.

Teendő:

  • kérjük, vegye fel a kapcsolatot a DHK Zrt.-vel a honlapon feltüntetett elérhetőségek valamelyikén!